Qui sóc?

La meva foto
Barcelona
Sóc dona, mare i mestra...que estimo, ploro, ric i sobretot procuro viure.

divendres, 20 de maig del 2011

Necessito...

  Sovint em sento escanyada dins la meva pròpia pell, com si em vingués estreta i llavors em sento insignificant, incapaç i insegura per volar, que no per somniar. És com si respirés aclaparada i pressionada, incapaç d´enlairar-me, i aquest sentiment no em deixa passejar per les profunditats de les meves fantasies, les meves fugides.
  Endevino que és a causa de l´avorrida rutina que ens embruteix i que tinta de negre els propòsits, o dels petits problemes quotidians que enfosqueixen el meu cel, o de les intencions dels que em rodegen que sembla que esperin a l´aguait per difuminar les meves idees, o de la pressa que sovint té el rellotge o simplement del malestruc aparegut un dia per sorpresa.
   Música, dansa i lletra són els únics camins que em resolen aquesta dificultat. Em trenquen aquesta barrera d´una manera àgil i ràpida, és el remei efectiu per curar aquests símptomes. M´ajuden a volar, a obviar les pedres que trobo cada dia, els granets de sorra que ceguen els ulls, la boira espessa i aterridora que envaeix lentament els sentits i la claredat de la ment.
  Quan l´ànima em plora, jo ballo, ballo encara que les cames no em segueixin potser del tot. Necessito la dansa.
  Quan el meu cor defalleix, jo visc la música més que mai, i la visc triant-ne una d´especial per cada moment, per cada situació. Necessito la música.
  Quan la meva ment s´atura cansada, jo escric, escric per enfortir els meus pensaments, per oblidar les meves pors. Necessito les paraules.

 

2 comentaris:

  1. És difícil lliurar-se d'aquests moments que escanyen, viure ens mostra tot un ventall de colors...i a a vegades són foscos. Però què bo que disposis d'eines per sortir-te'n i sobretot, com bé dius, no deixar de somniar!.

    ResponElimina
  2. És difícil lliurar-se d'aquests moments que escanyen, viure ens mostra tot un ventall de colors...i a a vegades són foscos. Però què bo que disposis d'eines per sortir-te'n i sobretot, com bé dius, no deixar de somniar!.

    ResponElimina