Qui sóc?

La meva foto
Barcelona
Sóc dona, mare i mestra...que estimo, ploro, ric i sobretot procuro viure.

dimarts, 9 d’agost del 2011

A descansar uns dies...



I durant uns dies, tal com resen els nombrosos cartellets dels establiments a l´estiu...tancat per descans del personal...
I què entenem per descans?
Tot depèn dels ulls que ho contemplen, de la pell que ho viu, del nas que ho respira...els meus ulls, la meva pell, el meu nas desitgen descansar fent viatgets, llegir un munt de llibres i atipar-me de no fer res més si és possible...o si de cas el mínim. És la única manera de netejar neurones, de preparar ment i ànima per un nou curs, un nou hivern, un nou tornar a començar amb les bateries renovades.
 Per cada kilòmetre viatjant, per cada pàgina de lectura per estrenar, per cada minut de relax...em vaig redibuixant, refent, netejant...
 Les lectures d´estiu són també viatges a llocs inesperats, diferents, plens d´imaginació i que t´enriqueixen extraordinariament, et fan volar sense avió però et porten encara més lluny.
Quan m´hi torni a posar, portaré nous aires, empenta i enèrgica inquietud per seguir, per reprendre noves idees de tot el que hagi vist i begut la meva mirada.
 Fins aleshores...a reveure!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada