Qui sóc?

La meva foto
Barcelona
Sóc dona, mare i mestra...que estimo, ploro, ric i sobretot procuro viure.

diumenge, 29 de maig del 2011

Final Champions

Avui també em sento orgullosa de ser culer, estic contenta del meu equip que demostra una vegada més que és el millor del món. Jo no hi entenc gaire de futbol, però si juga el Barça sempre me´l miro, perquè fins i tot els que som uns ignorants en aquest esport, veiem que ho fan de meravella i gaudim de bons moments.
   M´agrada el Barça pel què representa de fons i ara més que mai. Ja ho vaig comentar fa uns dies enrera...i avui ho he tornat a comprovar. Són potser els millors futbolistes mundials, hi estic d´acord, però sobretot els faig costat perquè són com són com equip i com persones. Com a mostra veiem aquesta nit el gest del capità Puyol envers el seu company Abidal, ha estat magistral, un gest que demostra com és el tarannà de tots els components de l´equip.
Senyors meus, tinguem-ho clar, guanyen si, perquè són excel-lents, però estan al davant de tots perquè són un veritable equip, un grup que involucra sentiments i cor, ho donen tot pels colors perquè la majoria estan educats i criats al club, s´estimen el què representa.
   Si a això li sumes que els dirigeix el més gran entrenador que mai hem tingut i que ha sabut reunir a la gent idònea per formar el grup, semblants de caràcter i de talent, doncs ja tenim els ingredients adequats per cuinar un equip de futbol guanyador en tot.
   Felicitats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada