Qui sóc?

La meva foto
Barcelona
Sóc dona, mare i mestra...que estimo, ploro, ric i sobretot procuro viure.

diumenge, 15 de maig del 2011

Un artista a casa


No he comentat pel blog encara que el meu fill Roger és il-lustrador, tot i que l´orgull de mare m´ho ha fet repetir més d´una vegada en mil situacions i ambients. Em sembla inútil que canti les seves excel-lències pictòriques perquè la meva condició com a progenitora faria poc creïble el meu criteri...però és molt bo, ho haig de dir.
  Aquest treball al carbó el va fer quan encara vivia a casa, si no recordo malament, i tot just acabat de sortir del forn ja em va agradar d´una forma especial...les ombres, el moviment...tot. Aquí el teniu i jutgeu per vosaltres mateixos.
 Ja us aniré ensenyant alguna obra seva de tant en tant, en té una pila, de tècniques i temes molt variats, en funció del que ell ha escollit o del que li han demanat per feina.
  Diuen que dels dos fills que tinc, el Roger és el que s´assembla més a mi, però ja us asseguro que en això dels pinzells, amb sa mare...res de res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada