Qui sóc?

La meva foto
Barcelona
Sóc dona, mare i mestra...que estimo, ploro, ric i sobretot procuro viure.

dijous, 18 de novembre del 2021


Dedicat a totes les que som àvies:

* ¿Qui és la teva Àvia? *
- La meva àvia, és aquesta senyora que porta a la bossa un mocador amb els meus mocs, un paquet de tovalloletes, un caramel i un bolquer d'emergència.
- La meva àvia, és aquest coet tan ràpid que va per casa disparada i està a tot arreu.
-La meva àvia, és aquesta maga que pot fer desaparèixer llàgrimes amb un petó.
-La meva àvia, és aquesta forçuda capaç d'agafar en un sol braç els meus 15 quilos, encara que després li facin mal tots els ossos.
-La meva àvia, és aquesta Campiona d'atletisme capaç d'arribar en dècimes de segon de 0 a 100 per evitar que em caigui per les escales.
-La meva àvia, és aquesta heroïna que venç sempre als meus malsons amb una carícia.
-La meva àvia, és aquesta senyora amb els cabells de dos colors, que diu que quan tingui una altra estona, va a la perruqueria.
-La meva àvia, és aquesta contacontes que llegeix i inventa les històries més divertides només per a mi.
-La meva àvia, és aquesta cuinera capaç de fer-me un sopar bonissím amb dues coses que quedaven a la nevera.
-La meva àvia, és aquest metge que sap amb només mirar-me si tinc febre, quanta, i el que ha de fer.
-La meva àvia, és aquesta cantant que a les nits canta la cançó més dolça mentre em bressola una estoneta.
-La meva àvia és aquesta pallassa que fa que em parteixi de riure amb només moure la cara.
* La veus? És aquella, la més maca, la que somriu .... Tu !!!!! *
BON DIA ÀVIES !!!

Rosa Canela Vies

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada